START

***!!!  Tijdelijk geen nieuwe aansluitingen op TPcentraal !!!***

Op dit moment worden er geen nieuwe kantoren aangesloten op het TPcentraal concept. Door recente ontwikkelingen doen wij onderzoek naar nieuwe mogelijkheden zodat het concept nog beter zal aansluiten op de vraag vanuit de markt. Als u wilt dat wij u benaderen op het moment dat het nieuwe concept bekend is dan kunt u een e-mail zenden aan info@tpcentraal.nl.

___________________________________________________________________________________

Met TPcentraal geen ICT-zorgen en meer tijd voor uw klanten

Als assurantietussenpersoon bent u vaak veel tijd en geld kwijt aan ICT; computers, software, servers, enzovoort. Natuurlijk kunt u niet zonder ICT, maar vaak blijkt in de praktijk dat u niet of nauwelijks alle slimme mogelijkheden benut. Met andere woorden, u betaalt veel geld voor zaken waar u misschien niet eens gebruik van maakt.

Enkele voorbeelden


Regelmatig brengen leveranciers van assurantiepakketten nieuwe versies uit. Veel tussenpersonen installeren wel de nieuwe versie, maar kijken zelden naar de nieuwe mogelijkheden die deze versie met zich meebrengt. Hierdoor wordt in toenemende mate onvoldoende gebruik gemaakt van de mogelijkheden van een pakket. TPcentraal zorgt ervoor dat alle nieuwe mogelijkheden ook daadwerkelijk benut kunnen worden door ze voor u te installeren.

De meesten van uw klanten hebben inmiddels een e-mailadres. Assurantiepakketten bieden meestal ook de mogelijkheid om via e-mail contact te hebben met uw klanten. Dit kunnen brieven en/of nota's zijn maar ook marketingacties. Veel assurantietussenpersonen maken hier weinig gebruik van en drukken nog een groot deel van hun correspondentie af om het vervolgens per post te versturen. TPcentraal helpt u indien gewenst over te schakelen van postverzendingen naar PDF-bestanden via e-mail. Dit scheelt u ook aanzienlijk in de verzendkosten.

Een assurantietussenpersoon heeft de polisadministratie ingevoerd in zijn assurantiepakket. Echter, er zijn 'slechts' drie hypotheken in de portefeuille. Omdat men het te veel gedoe vindt om het assurantiepakket hiervoor in te richten, worden deze hypotheken elders geadministreerd; in Excel. Dit is geen optimale situatie als we het hebben over overzicht en efficiency.


De voorbeelden hierboven hebben met name betrekking op het gebruik van het assurantiesysteem. Daarnaast zijn veel assurantietussenpersonen relatief veel tijd/geld kwijt aan hun polisadministratie, eventuele incasso’s, prolongaties, controle van de rekening courant, enzovoort. Ook deze werkzaamheden kunt u uitbesteden aan TPcentraal. Dat geeft u de mogelijkheid meer tijd te besteden aan waar het eigenlijk allemaal om gaat: uw klanten en hun verzekeringen. 

Dé ICT-oplossing

TPcentraal biedt een oplossing voor tussenpersonen die zaken doen met de Noordhollandsche van 1816 en gebruik maken van het NH1816-portaal. Met TPcentraal kunt u uw ICT uitbesteden en heeft u geen zorgen meer over servers, updates, back up's, enzovoort. U beschikt altijd over een goed werkend ANVA-systeem en de producten van Microsoft Office 2010. Het maakt niet uit met welke assurantiesysteem u nu werkt, TPcentraal is een oplossing voor iedereen.

Dé administratie-oplossing

Als extra module kan TPcentraal worden uitgebreid met administratieve diensten. Alleen het verwerken van de journaalposten in uw boekhouding hoeft u nog zelf te doen. Al het voorgaande werk in uw assurantiesysteem is dan al door TPcentraal uitgevoerd.